![]() |
Dinamite Internet Services · Handboek |
![]() |
Onze support werpt vruchten af! |
Locatie: Handboek / E-mail / E-mail lees dit eerst
Het instellen van een Dinamite mailaccount is op zich eenvoudig maar toch komt het vaak voor dat men een probleem heeft met het activeren. Hieronder een paar problemen die soms optreden met bijbehorende oplossing.
(Q) Wanneer ik een e-mail verstuur komt er een bericht terug met daarin het engelse woord "RELAYING" en het bericht wordt vermoed ik niet afgeleverd.
(A) De authenticatie met de mailserver gaat niet goed. De oorzaak kan liggen in alle gegevens die zijn ingesteld bij de instellingen voor de uitgaande server/mailverbinding. Check de volgende zaken als u gebruik maakt van de mailserver van uw internetprovider:
Check de volgende zaken als u gebruik maakt van de mailserver van Dinamite:
(Q) Na het opzetten van mijn mailaccount krijg ik alleen een Postvak-IN en geen Verzonden Items, Verwijderde Items en Concepten map.
(A) De mappen worden op onze server pas aangemaakt als er ook een bericht voor is. Normaal stuurt uw mailprogramma een testbericht daarvoor. Als dat niet is gebeurd kan je een bericht aan jezelf opstellen en na ontvangst verwijderen. Daarna heb je ook de ontbrekende mappen.
(Q) Na het opzetten van mijn mailaccount als IMAP krijg ik verkeerde of dubbele mapnamen. Ik heb nu een map die Trash heet maar ook een map die Verwijderde Items heet.
(A) Het programma dat je gebruikt is helaas niet geheel compatibel met onze IMAP.
TIP Ga bij instellingsproblemen eerst naar WebMail en controleer of uw opgegeven naam en password juist zijn door daar in te loggen.
Zoek daarna verder met behulp van bovenstaande checklijstjes.
|
Zoeken Vul een trefwoord in en druk op zoeken om snel informatie te vinden over uw probleem of vraag. Informatie Artikelnummer: 73 Laatste wijziging: woensdag 09 maart 2016 13:44 Heeft dit artikel u geholpen? ![]() ![]() Opties Artikel printen |